Livrarea se face la nivel National atat pentru persoane fizice cat si pentru persoane juridice
Livrările prin curier se fac în cel mai scurt timp posibil de la primirea informarii că s-a efectuat expedierea coletului. Acesta conţine numărul de AWB şi firma de curierat prin care se livrează comanda dvs.
Comenzile pot fi plasate online 24 de ore din 24, 7 zile din 7, acestea fiind procesate de luni pana vineri in intervalul 9:00-17:00.
Comenzile plasate in zilele de sambata, duminica si sarbatorile legale vor fi procesate in urmatoarea zi lucratoare.
Pentru produsele aflate in stoc termenul de livrare este de 24-48 de ore lucratoare de la data confirmarii comenzii. Timpul de livrare poate creste in perioadele aglomerate. Durata de livrare a bunurilor depinde de adresa de livrare indicata, conditiile meteo si alti factori aflati in afara responsabilitatii Vanzatorului.
Livrarea va avea loc in mod normal in intervalul luni-vineri intre 9.00 si 17.00.
Produsele sunt ambalate in cutiile originale ale producatorului.
Mentiunile cu privire la eventualele probleme se fac in momentul livrarii sau se intocmeste un proces verbal de constatare si se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
Factura fiscala va fi trimisa in format electronic (Legea 571/2003) pe adresa de e-mail furnizata, sau in format printat odata cu coletul.
Returnarea produselor:
In cazul in care bunul comandat nu corespunde prezentarii de pe site sau prezinta defecte de fabricatie sau daca pur si simplu Cumparatorul s-a razgandit si nu-l mai doreste, acesta poate solicita inlocuirea bunului in termen de 14 de zile din momentul confirmarii comenzii si returnarea contravalorii platite.
De asemenea, pentru Bunurile vandute si livrate, Cumparatorul beneficiaza de returul produselor in 14 zile, conform procedurilor legale, in ambalajul original intact si fara urme de folosire.
Potrivit articolului 4, litera b din Ordonanta Guvernului nr. 130 din 30 august 2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, consumatorul are dreptul sa notifice in scris ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv. Termenul de renuntare este de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, termen prevazut la art. 9 din OUG 34 din 4 iunie 2014.
Conditii de returnare a produselor:
- Produsele prezinta deteriorari severe care le fac neconforme ( spre exemplu zgarieturi, ciobituri, lovituri, vicii cauzate de un soc extern (mecanic/electric), fara uzura sau contact cu lichide, etc);
- Produsele livrate sunt diferite (specificatii, cantitate, etc.) fata de comanda plasata;
- Produsele prezinta defecte de fabricatie;
- Clientul s-a restras din contract in termenul de 14 zile privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta
- Produsele, precum si toate accesoriile si componentele acestuia, trebuie ambalate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului
- Lipsa sau deteriorarea etichetelor, a marcajelor de brand / model etc. de pe produse poate atrage refuzarea cererii de retur.
- Produsele achizitionate sub forma de pachete sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual ci tot sub forma de pachet.
Produsul poate fi returnat numai daca este in aceleasi conditii in care a fost primit, nu este deteriorat, nu prezinta semne de uzura si are ambalajul original intact, impreuna cu toate accesoriile ce-l insotesc. Cumparatorul va suporta in acest caz costul transportului pentru retur.
Conform OUG 34/2014, Art. 16, litera c, produsele personalizate cu specificatiile furnizate de client (imagini, logo-uri, dimensiuni, date personale sau de societate etc.) nu pot fi returnate
Daca produsul returnat se afla intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, se va solicita contravaloarea readucerii acestuia in stadiul initial (daca este posibil) sau contravaloarea diferentei de pret rezultata din revanzarea produsului la un pret redus. In conformitate O.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34/2014 art. 2 lit.e. daca clientul nu este de acord cu aceasta taxa, produsul neconform va fi expediat inapoi catre client cu plata transportului la client.
Vanzatorul va inapoia prin transfer bancar contravaloarea marfii returnate in maxim 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu art. 11 din OUG 34/2014.
Produsele returnate vor fi la adresa specificata de catre vanzator. Dupa verificarea de catre reprezentantii vanzatorului, produsele care nu indeplinesc conditiile de returnare vor inapoiate cumparatorului in termen de maxim 10 zile de la instiintare, pe cheltuiala acestuia, in caz contrar pot fi percepute taxe suplimentare pentru inmagazinare si depozitare.
Produsele NU se vor returna prin Posta Romana si nu se vor expedia la nici o alta adresa decat cea specificata de reprezentantii Vanzatorului.
In cazul retragerii din contract a Clientului, Vanzatorul ii ramburseaza acestuia toate sumele pe care le-a primit drept plata. Returnarea se face numai prin transfer bancar in conturile bancare indicate de Client in format IBAN. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs.