Accesarea si vizitarea acestui website, implica acceptarea acestor termeni si conditii. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a tuturor termenilor si conditiilor.

Sunteti de acord si acceptati ca, fara nici o notificare prealabila, putem sterge sau adauga orice informatie pe site sau intrerupe orice activitate fara o notificare prealabila. Woodmag.ro, isi rezerva dreptul de a aduce modificari in orice moment continutului site-ului, modului de functionare a serviciilor precum si Termenilor si Conditiilor de Utilizare si Politicii de Confidentialitate, fara nici o notificare prealabila In cazul in care se fac referiri la alte site-uri nu garantam si/sau confirmam sub nici o forma tipul de informatie pe care il veti gasi pe acestea. Ramane la aprecierea dvs. daca vizitati sau nu aceste site-uri sau luati sau nu in considerare informatia gasita acolo.

Termeni de utilizare

1. ELEMENTE DEFINITORII
Termenii și condițiile generale prevăzute în continuare se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri și servicii de către RoBerion SRL, prin intermediul magazinului online către cumpărători
Astfel, următorii termeni se definesc astfel:
Termeni si Conditii de Utilizare – regulile dupa care are loc functionarea si utilizarea website-ului si serviciilor/produselor oferite prin itermediul acestuia.
Politica de Confidentialitate - modul de utilizare a datelor dvs. personale aplicabil in situatia in care decideti sa furnizati astfel de date

Utilizator sau Client final– persoana fizica sau juridica vizitator al website-ului, utilizator al serviciilor acestuia, care comanda produse prin intermediul serviciilor online.
- comanda: document eletronic prin care cumpărătorul solicită achiziționarea unor bunuri sau servicii prezentate în oferta magazinului online - bunuri și servicii: orice produs sau serviciu care urmează a fi furnizat de către vânzător, cumpărătorului; - contract: comanda confirmată de către vânzător (confirmarea unei comenzi se face doar telefonic sau electronic).
Produs finit – produsele finale comandate de Utilizator cu specificatiile selectate, accesoriile aferente precum si orice alte produse din oferta 

2. ÎNREGISTRAREA ȘI CONFIRMAREA UNEI COMENZI
Prin lansarea unei comenzi (eletronic sau telefonic) prin intermediul magazinului online , cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare prin care vânzătorul își desfășoară operațiunile (electronic sau telefonic).

Pentru ca o comanda sa fie completa aceasta trebuie sa contina urmatoarele detalii:
- bunuri sau servicii;
- specificațiile cumpărătorului.
- mențiuni clare cu privire la datele de facturare, livrare precum și alte mentiuni;

Lansarea unei comenzi (electronic sau telefonic) nu presupune și confirmarea comenzii și a contractului. Etapele complete sunt următoarele:
- înregistrarea unei comenzi este urmata de generarea unui număr unic automat pentru fiecare comandă înregistrată;
- preluarea unei comenzi: se va face in limita programului de lucru afisat pe site.
- incheierea contractului reprezintand momentul emiterii facturi fiscale.
- livrarea unei comenzi se face după confirmarea comenzii și după stabilirea detaliilor de livrare.

Nota: nu fac obiectul O.G 34/2014; contractele incheiate in momentul ridicarii produsului/produselor din magazin

Comenzile sunt preluate/inregistrate si numai dupa confirmarea disponibilitatii produsului in stoc, comenzile sunt acceptate si onorate.
Comunicatia dintre Client si magazin se face prin intermediul website-ului prvind comanda, garantii, reclamatii, sesizari.

VOUCHERE

• Putem acorda vouchere de reducere, respectiv cupoane de reducere unor clienți raportat la numărul de comenzi plasate, vechimea în calitate de client, eventuale evaluari ale site-ului si produselor prin comentarii plasate pe site etc.
• Voucherul de reducere poate fi acordat sub forma unei sume fixe sau sub forma unui procent din pret și poate avea o durată limitată de valabilitate.
• Reducerea acordată prin voucher se aplica la preturile practicate pe site sau in conditiile stabilite pentru diferite campanii.
• Voucherul poate fi utilizat numai pentru comenzi plasate online pe site și numai pentru anumite produse.

Un voucher de reducere poate fi folosit o singură dată.
Produsele aflate în oferta magazinului online se pot vinde numai în baza unei comenzi. Comanda se va procesa în timpul programului de lucru al Departamentului de Vânzări. Comenzile vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate în baza de date. In limita stocului disponibil.

3. PREȚUL ȘI STOCUL PRODUSELOR
Prețurile și stocul produselor sunt actualizate de la un interval de 12 de ore până la 5 zile zile.
Prețurile din comenzi și proforme sunt valabile 3 zile de la data emiterii acestora.
Pentru produse care se aduc pe baza de comandă specială se solicita achitarea unui avans de minim 30% din valoarea produsului.
Termenele de executie ale produselor. Termenele in care pot fi executate produsele comandate pot varia in functie de disponibilitatea pe stoc a materialelor necesare. Aceste termene vor fi definitivate odata cu confirmarea comenzii.
Proiectarea produselor se face in limita facilitatilor disponibile Alegerea suportului si a materialelor pentru realizare precum si a accesoriilor este posibila in limita produselor afisate in catalogul din website la data utilizarii serviciului.
Pretul produselor. Pretul produselor este cel afisat de website la momentul efectuarii comenzii, si nu contin costurile de transport, acestea fiind comunicate odata cu confirmarea comenzii. Pentru produsele personalizate cu grafica clientului, este recomandata transmiterea graficii in format vectorial editabil. Pentru produsele care necesita personalizare grafica daca nu este furnizata grafica in format corespunzator, se percepe o taxa suplimentara de procesare grafica in functie de timpul timpul de lucru necesar, taxa comunicata odata cu confirmarea comenzii catre client.
Stocuri epuizate. In caz de lipsa stoc pentru un anumit produs, va putem propune o varianta asemanatoare. Toate fotografiile produselor prezentate au caracter informativ , pot diferi fata de produsul final. Fotografiile ambalajelor pot diferi in realitate fata de cele din pozele de pe acest site. Caracteristicile descrise sunt cu titlu informativ, putand fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala. Toate prezentarile nu obliga firma producatoare sau pe noi, comerciantul / furnizorul, in niciun fel fata de client. Inainte de a achizitiona un produs cereti informatii de actualitate si exacte despre produs, ignorand ceea ce este descris si prezentat. .
Garantia produselor. Sesizari, Reclamatii, Dispute. Garantia produselor este asigurata de catre service-urile autorizate ale distribuitorilor sau producatorilor si de catre WoodMag.ro prin intermediul website-ului, sau direct la punctul de lucru. .

Stocul produselor in magazinul este menționat astfel:.
STOC MAGAZIN: produsul se află în stocul fizic și se poate ridica / livra în baza unei comenzi online, DUPĂ CONFIRMAREA COMENZII. Comenzile produselor cu statusul STOC MAGAZIN vor fi onorate în ordinea cronologică în care sunt înregistrate în baza de date. Toate produsele afișate cu statusul STOC MAGAZIN au un număr limitat de bucăți.
STOC ONLINE: produsul/produsele din stoc ONLINE sunt disponibile IN LIMITA STOCULUI DISPONIBIL. Comanda va fi acceptata ulterior confirmarii cantitatii disponibile in stocul furnizorului. In situatia in care produsul nu se mai afla in stocul furnizorului veti fi informat cu privire la acest aspect. Informația fiind preluată de la furnizor, nu ne asumăm responsabilitatea dacă produsul respectiv nu se mai află în stocul acestuia.
ÎNTREABĂ STOC: produsul necesita verificarea a stocului, produsul se afla inca in oferta furnizorilor (confirmarea termenului de livrare se face de catre furnizor)
INDISPONIBIL: produsul nu mai este disponibil nici în stoc, nici în stocul furnizorului.
STOC EPUIZAT : produsul nu se afla in stocsi nici in stocul furnizorului.
PREORDER: produsul este disponibil doar în sistem de rezervări. Producătorul își rezervă dreptul de a modifica, fără preaviz, data de lansare și prețul produsului.

În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a ANULA comenzile ce conțin aceste produse și de a anunța clienții în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.

4. PLATA PRODUSELOR
Plata produselor se poate face numerar (la punctul de lucru , ramburs, direct catre curier sau prin OP. Confirmarea comenzii se va efectua dupa verificarea si confirmarea incasarii. In situatia in care comenzile nu pot fi onorate, returul banilor se va face intr-un termen de maxim 5 zile lucratoare de la comunicarea catre client.

Platile cu cardul se efectueaza prin intermediul procesatorului de plati Paylike, pentru mai multe informatii privin politica de confidentialiate a acestora accesati urmatorul link politica de confidentialitate paylike

5. LIVRAREA PRODUSELOR

Timpii de livrare din pagina mai sus menționată se aplică din momentul confirmării comenzii, exceptând zilele nelucrătoare si pot varia in functie de produsul comandat.

În cazul livrărilor prin curierat personal, cât și prin curierat rapid este recomandat si insistam ca inaintea receptiei sa fie verificat ambalajul , integritatea produselor si accesoriilor pentru a nu prezenta defecțiuni fizice cauzate de transport.

Este recomandat ca verificarea să fie făcută in prezenta agentului de curierat in momentul recepționarea comenzii,in cazul sesizarii unei neconformitati, aceasta sa fie consemnata in procesul verbal intocmit intre curier si client iar sesizarea făcută in maximum 48 de ore de la receptionare, la adresa de e-mail : info@vanzaristampile.ro Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului și de preferat câteva poze cu produsul / ambalajul cu probleme.

Este obligatorie verificarea integritatii ambalajului, produsului, in prezenta agentului de livrare. Receptionarea produsului fara verificare se face pe raspunderea clientului. Orice reclamatie ulterioara cu privire la integritatea produsului, accesoriilor sau ambalajului nu va fi luata in considerare!

Atentie !!! In cazul coletelor care prezinta ambalaj deteriorat (urme de soc, ruptura, crapaturi, contact cu lichide ) sau suspiciunea unei neconformitati se recomanda intocmirea unui proces de constatare in care sa fie consemnate orice neconformitati sau sa se refuze receptia coletului sau produsului/produselor.

Receptia coletelor sau produselor care prezinta urme de neconformitati fara respectarea indicatiilor se realizeaza prin asumarea raspunderii de catre client !

In cazul comenzilor cu ridicare din magazin, clientul are obligatia sa verifice integritatea ambalajului cat si a produsului si accesoriilor. In situatia in care se sezizeaza orice neconformitate refuzati receptia produsului.

Orice reclamatie ulterioara cu privire la integritatea produsului, accesoriilor sau ambalajului nu va fi luata in considerare!

Tranferul riscului se realizeaza conform O.G 34/2014* *O.G 34/2014 art 20 : În cazul contractelor în care profesionistul livrează produsele către consumator, riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terţă desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către consumator să transporte produsele, iar această opţiune nu a fost oferită de către profesionist, fără a aduce atingere drepturilor consumatorului faţă de transportator.

6. DREPTURI DE AUTOR
Drepturile de autor asupra conţinutului site-ului  aparţin în totalitate Allexa Evo Systems SRL și nu se pot folosi sau copia fără acordul scris al proprietarului.
Fotografiile prezentate au caracter informativ și pot conține accesorii ce nu sunt incluse în pachetul standard al produsului;
Specificațiile tehnice sunt informative, pot fi schimbate fără nevoia de înștiințare prealabilă și nu constituie obligativitate contractuală.

7. PROTECTIA SI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Pentru mai multe informatii privind politica noastra de protectie si prelucrare a datelor cu caracter personal accesati pagina Prelucrarea datelor.

8. GARANȚII
Toate produsele comercializate, cu excepția celor resigilate, beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și condițiilor comerciale ale producătorilor și distribuitorilor. Garanția produselor comercializate de către WoodMag.ro este asigurată de către service-urile autorizate ale distribuitorilor sau producătorilor.
Mai multe detalii despre condițiile de garanție se regăsesc în pagina dedicată: 

9. RETURNAREA PRODUSELOR
Returnarea produselor se supune legiilor în vigoare precum și unei politici proprii de returnare în unele cazuri.

Returnarea se poate face:
-Direct la punctul nostru de lucru,
-Exediere la adresa punctului de lucru din ( Str. Fizicienilor nr.12 Bl1B, Sector 3, Bucuresti, a produsului/ produselor insotit(e) de toate componentele si accesoriile originale, in ambalajul original. Costul transportului de retur va fi suportat de catre client.

Produsele prezentate la vanzare pe sunt produse confectionate dupa specificatii clare, asupra acestora se aplica OUG 34/2014, Art. 16, litera c, ) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar nu pot fi returnate.

Daca produsul returnat se afla intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, se va solicita contravaloarea readucerii acestuia in stadiul initial (daca este posibil) sau contravaloarea diferentei de pret rezultata din revanzarea produsului la un pret redus. In conformitate O.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34/2014 art. 2 lit.e. daca clientul nu este de acord cu aceasta taxa, produsul neconform va fi expediat inapoi catre client cu plata transportului la client.

Pentru asta, este necesar sa va asigurati ca:
- Produsul trebuie returnat in cutia originala, impreuna cu toate accesoriile primite.
- In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse identice, un singur produs desigilat se accepta ca retur, fiind necesar ca restul produselor sa fie sigilate.
- Produsul trebuie sa fie in stare noua, zgarieturi, ciobituri, lovituri, vicii cauzate de un soc extern (mecanic/electric), fara uzura sau contact cu lichide.
- Produsele, precum si toate accesoriile si componentele acestuia, trebuie ambalate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului.
- Lipsa sau deteriorarea etichetelor, a marcajelor de brand / model etc. de pe produse poate atrage refuzarea cererii de retur.
- Produsele achizitionate sub forma de pachete sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual ci tot sub forma de pachet.

Pentru produsele achizitionate direct din punctul nostru de lucru sau comandate cu ridicare din punctul de, unde este posibila testarea acestora impreuna cu personalul nostru calificat. Aceste produse nu se supun ordonantei OUG 34/2014 si nu pot fi returnate in termen de 14 zile. In cazul in care achizitia generaza un cupon cadou, care a fost folosit, returnarea contravalorii produselor va fi efectuata cu scaderea valorii cuponului folosit. Daca acesta nu a fost folosit, va fi anulat.

Toate detaliile despre returnare se regăsesc pe pagina dedicată:


Expeditorul raspunde de corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB) cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.

Atentie! Costurile de transport in cazul produselor returnare in termenul legal(14 zile) vor fi suportate de consumator.

10. FORȚA MAJORĂ
Nici una dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

Info@vanzaristampile.ro.ro Tel: 0771 402 812

Allexa Evo Systems SRL CUI: 42659652 Reg. Com.: J40/6724/2020