RETURNAREA PRODUSELOR
Returnarea produselor se supune legiilor în vigoare precum și unei politici proprii de returnare în unele cazuri.

 

Procedura de retur

Pasul 1. Se completeaza formularul de retur

Pasul 2. Se trimite produsul in atentia departamentului Retur conform punctului X ( Impreuna cu o copie a facturii fiscale de cumparare a prdusului si a cererii de retur)

Formularul de retur in format printabil poate fi descarcat prin urmatorul Link: Formular Retur

Returnarea produselor se face prin orice firma de curierat, respectand procedura de returnare. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Termenul de returnare incepand cu solicitarea de retragere este de 14 zile calendaristice.

Nota: se recomanda returnarea produselor cu optiunea verificare colet

 

Produsele achiziționate la distanță
Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G Nr.34/2014. Acestea se pot returna, în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost recepționate, în termen de 14 zile lucrătoare de la primire fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.

RoBerion SRL ( VanzariStampile.ro ) va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 30 de zile de la confirmarea returului, prin ordin de plată, într-un cont bancar specificat de dvs. (contul bancar trebuie sa fie pe numele persoanei care a facut comanda). Suma înapoiată cat și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Din motive obiective, nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, ambalaje deteriorate. Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acestei comenzi.

Produsele primite defecte
În eventualitatea în care produsul achizitionat prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit pe loc cu un produs nou, cu condiția notificării în scris.

Condiții generale de returnare
Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise în care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea cu unul conform. Dacă S.C. GM World Distribution S.R.L. nu poate înlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.

Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neînțelegerile, coletul va fi fotografiat și se va întocmi împreună cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal în care se va specifica starea coletului.

RoBerion SRL ( VanzariStampile.ro)  poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fără ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea inițială, care pot avea o valoare între 0 și 50% din valoarea inițială a produsului.

Costul transportului produselor de la RoBerion SRL ( VanzariStampile.ro)  către client și de la client către RoBerion SRL ( VanzariStampile.ro)  revine în responsabilitatea clientului.

Conform Art. 11 al OUG 34/2014, “Înainte de expirarea perioada de retragere, consumatorul informează profesionistul cu privire decizia sa de retragere din contract” în baza unui formular pe care-l puteți solocita și primi prin urmatorul link: Formular Retur


Returnarea se poate face:
-Direct la punctul nostru de lucru,
-Exediere la adresa punctului de lucru din ( Str. Fizicienilor nr.12 Bl1B, Sector 3, Bucuresti, a produsului/ produselor insotit(e) de toate componentele si accesoriile originale, in ambalajul original. Costul transportului de retur va fi suportat de catre client. 

Conform OUG 34/2014, Art. 16, litera c, produsele personalizate cu specificatiile furnizate de client (imagini, logo-uri, dimensiuni, date personale sau de societate etc.) nu pot fi returnate.

Daca produsul returnat se afla intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, se va solicita contravaloarea readucerii acestuia in stadiul initial (daca este posibil) sau contravaloarea diferentei de pret rezultata din revanzarea produsului la un pret redus.

In conformitate O.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34/2014 art. 2 lit.e. daca clientul nu este de acord cu aceasta taxa, produsul neconform va fi expediat inapoi catre client cu plata transportului la client. 

Pentru asta, este necesar sa va asigurati ca:
- Produsul trebuie returnat in cutia originala, impreuna cu toate accesoriile primite.
- In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse identice, un singur produs desigilat se accepta ca retur, fiind necesar ca restul produselor sa fie sigilate.
- Produsul trebuie sa fie in stare noua, zgarieturi, ciobituri, lovituri, vicii cauzate de un soc extern (mecanic/electric), fara uzura sau contact cu lichide.
- Produsele, precum si toate accesoriile si componentele acestuia, trebuie ambalate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului.
- Lipsa sau deteriorarea etichetelor, a marcajelor de brand / model etc. de pe produse poate atrage refuzarea cererii de retur.
- Produsele achizitionate sub forma de pachete sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual ci tot sub forma de pachet.

Pentru produsele achizitionate direct din punctul nostru de lucru sau comandate cu ridicare din punctul de, unde este posibila testarea acestora impreuna cu personalul nostru calificat. Aceste produse nu se supun ordonantei OUG 34/2014 si nu pot fi returnate in termen de 14 zile. In cazul in care achizitia generaza un cupon cadou, care a fost folosit, returnarea contravalorii produselor va fi efectuata cu scaderea valorii cuponului folosit. Daca acesta nu a fost folosit, va fi anulat. 

Expeditorul raspunde de corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB) cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.

Atentie! Costurile de transport in cazul produselor returnare legal (14 zile termen) vor fi suportate de consumator.