Plata produselor:

Produsele comandate se pot achita:
  1. Ramburs la curier, în momentul livrării la adresa clientului
  2. Ordin de plata, transfer bancar Se generează o factură proformă și se trimite prin e-mail sau fax către client. Contul bancar este trecut în factura proformă. Produsele vor fi trimise clientului sau se pot ridica de la sediu după ce se are evidența intrării banilor în contul bancar al VanzariStampile.ro
  3. Numerar la ridicarea produselor din punctul de lucru din Str. Fizicienilor nr. 12, Sector 3, Bucuresti.
Comenzile înregistrate pe VanzariStampile.ro pot fi urmărite direct din contul tău, accesând “Istoric comenzi unde poţi vedea comanda detaliată accesând butonul “Detalii”.

Livrarea comenzilor:

  1. In magazinul VanzariStampile.ro Puteţi ridica comenzile plasate online din magazin-ul VanzariStampile.ro de luni până vineri în intervalul orar 09:00-19:00 si sâmbăta între orele 10:00-15:00 din strada Fizicienilor Nr.12 Bl 1B, Sector 3, Bucuresti. Produsele cu status “În stoc magazin” se pot ridica în aceeaşi zi, imediat după confirmarea comenzii de catre unul din operatorii VanzariStampile.ro Produsele cu status “In stoc (online)” se pot ridica din showroom doar după confirmarea primită, menţionându-vă ora şi data la care vă puteţi prezenta în magazin în vederea achiziţionării produselor.
  2. Livrare În București Livrările în Bucuresti se fac în cel mai scurt timp posibil de la primirea confirmarii preluării comenzii de catre curier. Acesta conţine numărul de AWB şi firma de curierat prin care se livrează comanda dvs. Costul transportului prin curier este de 16 lei
  3. Livrare În RomaniaLivrările în Romania se fac în cel mai scurt timp posibil de la primirea primirea confirmarii preluării comenzii de catre curier. Acesta conţine numărul de AWB şi firma de curierat prin care se livrează comanda dvs.
Livrarea se face de luni până vineri prin curier rapid în cel mult 2 zile lucrătoare. Costul transportului prin curier in tara este de 16 lei. Daca produsul nu se afla pe stoc sau necesita mai mult timp de pregatire veți fi contactat prin telefon pentru confirmare. În urma comenzii veți primi o confirmare automată din sistem prin email. Ulterior veți fi contactat prin email si telefonic pentru verificarea comenzii dumneavoastră. ziua stabilită pentru livrare veți fi contactat de curier pentru livrarea coletului. Pentru localitățile care nu se află în aria de acoperire a curierului, veți fi înștiințat de valoarea costurilor suplimentare în funcție de km suplimentari.
NOTA: Orice colet livrat este însoțit de factură. Pot apărea întârzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat în magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. In aceste conditii Termenul de livrare poate varia.

Informații utile
Puteţi cere informaţii sau modificări asupra comenzilor dvs. Telefonic sau prin e-mail.
Nu se percepe taxă de transport pentru comenzile ridicate din showroom-ul VanzariStampile.ro
Timpii de livrare sunt valabili din momentul confirmării comenzii și exceptând zilele nelucrătoare.
În cazul livrărilor prin curierat este recomandat ca după recepționarea comenzii, produsul/produsele sau ambalajul să fie verificat/e pentru a nu prezenta defecțiuni fizice cauzate de transporti, iar sesizarea făcută în maxim 24 de ore de la receptie la adresa de e-mail : sesizari@VanzariStampile.ro Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului si poze cu produsul / ambalajul in care sa se indice eventualele probleme. Sesizăriile făcute mai târziu de 24 de ore din momentul recepționării comenzii nu vor fi luate în considerare.

NOTA: Taxele livrarilor speciale ( altele decat cele standard oferite de catre VanzariStampile.ro ) sunt suportate de client in momentul comenzii si nu sunt rambursabile.

Nu sunt luate in considerare reclamatiile ulterioare receptiei in cazul in care nu au fost respectate recomandarile VanzariStampile.ro.

Returnarea produselor:
Produsele trebuie sa fie returnate în ambalajul original sau echivalent. Vă rugăm sa folosiţi o cutie de protectie pentru a preveni deteriorarea în timpul livrarii.
Conform OUG 34/2014, Art. 16, litera c, produsele personalizate cu specificatiile furnizate de client nu pot fi returnate. In aceste conditii costurile transportului de retur vor fi suportate de către client și nu vor fi rambursate.
Pentru coletele care contin multiple produse, iar in urma verificarii se constata ca cel putin unul dintre celelalte produse nu se afla in stare perfecta, atunci se vor returna toate produsele din comanda.
Aveti dreptul sa returnati partial sau integral comanda in 14 zile calendaristice de la primirea coletului, fara a invoca un motiv. Sumele iti vor fi returnate in cont in cel mult 14 zile de la returnarea comenzii. Formularul de retur este un model, fiind recomandata completarea acestuia.

Pentru a returna produsele trebuie sa ne contactati prin ce metoda doriti (mail, telefon, verbal, formular online de retur, sau orice alta varianta) si solicitati returnarea partiala sau integrala a comenzii

Returnarea se poate face:
- Direct la punctul nostru de lucru,
- Exediere curierat la adresa punctului de lucru din ( Str. Fizicienilor nr.12 Bl1B, Sector 3, Bucuresti, a produsului/ produselor insotit(e) de toate componentele si accesoriile originale, in ambalajul original. Costul transportului de retur va fi suportat de catre client.

Pentru asta, este necesar sa va asigurati ca:
- Produsul trebuie returnat in cutia originala, impreuna cu toate accesoriile primite.
- In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse identice, un singur produs desigilat se accepta ca retur, fiind necesar ca restul produselor sa fie sigilate.
- Produsul trebuie sa fie in stare noua, zgarieturi, ciobituri, lovituri, vicii cauzate de un soc extern (mecanic/electric), fara uzura sau contact cu lichide.
- Produsele, precum si toate accesoriile si componentele acestuia, trebuie ambalate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului.
- Lipsa sau deteriorarea etichetelor, a marcajelor de brand / model etc. de pe produse poate atrage refuzarea cererii de retur.
- Produsele achizitionate sub forma de pachete sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual ci tot sub forma de pachet.

Conform OUG 34/2014, Art. 16, litera c, produsele personalizate cu specificatiile furnizate de client (imagini, logo-uri, dimensiuni, date personale sau de societate etc.) nu pot fi returnate. Daca produsul returnat se afla intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, se va solicita contravaloarea readucerii acestuia in stadiul initial (daca este posibil) sau contravaloarea diferentei de pret rezultata din revanzarea produsului la un pret redus. In conformitate O.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34/2014 art. 2 lit.e. daca clientul nu este de acord cu aceasta taxa, produsul neconform va fi expediat inapoi catre client cu plata transportului la client.

Pentru produsele achizitionate direct din punctul nostru de lucru sau comandate cu ridicare din punctul de, unde este posibila testarea acestora impreuna cu personalul nostru calificat. Aceste produse nu se supun ordonantei OUG 34/2014 si nu pot fi returnate in termen de 14 zile.
In cazul in care achizitia generaza un cupon cadou, care a fost folosit, returnarea contravalorii produselor va fi efectuata cu scaderea valorii cuponului folosit. Daca acesta nu a fost folosit, va fi anulat.

Email: info@vanzaristampile.ro Telefon: 0771 402 812